CUVINTE PENTRU SUFLET – Mitropolitul Bartolomeu: „Arhieria adevărată se face pe brânci, nu de pe Tron“

“Ştiam că Prea Sfinţitul Ioan Mihălţan în ultima vreme era foarte suferind. Înalt Prea Sfinţitul Andrei mă ţinea la curent telefonic, cu starea sănătăţii Sale, din ce în ce mai precară, şi într-un fel m-a anunţat că i se apropie sfârşitul. Şi, totuşi, când am aflat că şi-a dat duhul şi că a trecut în lumea de dincolo, am simţit o ruptură în sufletul meu, deşi, repet, eram pregătit pentru această despărţire. (…) Aşa se face că am căzut în genunchi şi m-am rugat pentru sufletul său, aşa cum şi eu l-am rugat să se roage de acolo din ceruri pentru sufletul meu. Pentru că ,dragii mei, deşi moartea este despărţirea prin excelenţă, ea se împlineşte prin comuniunea rugăciunii.(…) Aşa încât eu mă despart, un fel de a zice, de Prea Sfinţitul Ioan cu sentimentul că nu este o adevărată despărţire şi cu sentimentul că sufletul său merge împreună cu drepţii în faţa Dreptului Judecător. >>>
Publicat în opinii. Etichete: . Leave a Comment »

Lasă un comentariu